bizi


owh...aku akan ber bizi2an utk 2 minggu nieh..miggu nie pindah umah..argh..serabut nk kemas barang..iru wiken nyer..wikdays akan dihambat dgn submission to authority..drawaings..reports..adeh..serabut lagi..pastu wiken nyer..adalah g tnjung malim..wawa kawen..erm..tang nie sonok..jumpe mmber2 lame..asmah,nani..dtg dr jauh beb..ganu mari..hehehh..erm..wikin mggu2 seterusnya juga adalah akan bizi..makcik kawen..raye haji..wah!bile mase aku nk g beli barang2 aku nieh??wah2!masa semakin suntuk kot..adeh..'barang-barang'~~cla ko tbentuk sendrik leh x..**pling** jadi bentuk buah...**pling**jd bentuk kipas...dusyummm..tumbuk pp sendrik.adeh..

5 comments:

Anonymous said...

adalah sgt setuju yg kawan sy ni sdg dlm keadaan bz yg amat...
tabah wahai teman~~

zeda said...

eheheh..hari ni bz..saket pinggang mnunduk mgire..adeh..

j0ng said...

hahhaha...padan muka~~

Wana Owen said...

zaida..apakah "barang2" yang di maksudkan itu?..
harap dapat update aku...
hehehehe..
ke?

Wana Owen said...

btw..sila add link ke blog aku di blog ko ni ek..
hehe..
pasal aku dah add link ke blog kau di blog ku...