cite citu..


salam to all..salam hujung minggu..=)

baru lepas makan..kenyang giler..makan di rumah,memang syiok x hengat..heheheh..air tangan mak mertua pun, da macam air tangan mak sendiri..eheheh..jujurnye,memang la laen..tapi still kene dengan selera aku la kan..tapi tu la..kalo da namenye zeda..memang tolak kayu and batu je pun..huahahha..hape-hape pun sume aku bedal..heheheh...erm..nk tunjuk menu..x dan nk amik gambar la kan..sume da ke perut..anda-anda bayangkan je la..

menu :
1) asam pedas ikan cencaru
2) udang masak sambal
3) ikan goreng
4) nangka masak lemak
5) kacang panjang goreng
6) ikan masin goreng..

so,mau nye haku x tambah mase makan tadi..hehehehe..sangat le kekenyangan..erm..mau kuar plak jap..mau check break kete yang sedikit meragam..erm..hope si hitam itu tidak meragam teruk..moga-moga..amin..daa...

3 comments:

mamaJong said...

wow...sodapnyer,wat air liuq mak bunting ni meleleh jew..hahaah..
tp xde la ngidam sgt pon....
cuma rasenye skang musim durian kot kat johor..ye kew?
aku nk blk muar pertengahan april nnt, xsabar dah nk menelan durian weih....huhuhuu..

zeda said...

ye su..aku skang ni pun cam nk lagi makan duriannye...adoi..bile nk musim nie..

zeda said...

ye su..aku skang ni pun cam nk lagi makan duriannye...adoi..bile nk musim nie..