Ikhlas


Tibe tekanan. Dan terpikir-pikir. Pesal lak aku nk tensen bila mane tindakan yg kau buat, aku yang suruh. Disebabkan itu, aku terpikir..seberapa ikhlas hati aku bile aku soh kau buat cmtu? Jawapan aku simple jek. Jauh dalam lubuk hati aku, aku rase aku tak ikhlas soh kau buat camtu. Tapi pada aku, itu adalah jalan terbaik untuk dan pada masa itu. Aku tak nak jadi bebanan kepada kau. Maka aku amik keputusan supaya kau abaikan aku dan ikut kate yang laen. Ikhlas kah aku? Jangan dipersoalkan. Tapi dalam pada masa yang same, aku rase aku telah berpura-pura juga. Pura-pura tidak kisah. Padahal aku kesal. Malahan ia adalah sangat. Malahan terpakse buat gelak-gelak supaya dapat cover rase d hati. Padahal dalam hati nak je aku teriak.

"oit, xnk jage hati aku ke??...."

Erm. Ntah le..aku rase, fitrahnye memang camtu. Apekah. Tibe. So, kawan-kawan..kalo bercakap ngan lelaki, aku rase kite perlu straight jek. Kalo nak jugak die teman, tak nak die pergi..bgtau jek. Kalo kite cakap xpe..x pyh..memang itu la yang die amik. Xpe..x payah..

Sekian.

0 comments: