macam-macam


Sebenarnyer entry kat bwh tu, berperap dalam draft selama 3 hari..hahaha..nak post hari isnin. Alih-alih post ari khamis..hahahha..xpe la..janji berpost..nway, arini punyer kisah yang biasa-biasa aje. Hari khamis yang terase seperti hari jumaat. Time sheet dah diisi dengan jayanya..tarukkan ajek projek-projek yang patut.


Yosh.mlm nie balik kampong! Gumbire. Malahan gumbire giler. Saya mahu mengcat rumah..or more specific. Bilik saya! Yesza..purple menjadi pilihan..akan kah rupenye camni??hehehhe..


 
Saya juga mahu buat ais krem batang. Ais krem Malaysia. Heheheh..asam boi lebih feel..yeah..sambil mkn sambil jalan keliling umh..ala2 bos buat pantauan..hohoohoh..eis krem..ais krem..


Adui..x sabar nak balik nieh..boleh tak kalo aku pejam mate..bukak – bukak dah sampai umh dah..ehehhe..erm..semoge perjalanan aku selamat pergi dan kembali. Amin..

1 comments:

mama_iris said...

eskem milo lebih menggiurkan ko taw....huhuhu:-)

**emcik mu makin berisi...baguuusss...dia lebih nampak menarik begitu...jgn bgtaw dia...hohoho