merepek


Bile mane keputusan memerlukan dua pihak nyer input. So, memang perlu dari dua orang mengerah pemikiran untuk pikir keputusan terbaik kan. Kalau sorang jek yang bermati-matian pikir, akan kah output nyer yang terbaek??ke sekadar memenuhi syarat :ade output. Adoi. Apekah yang aku melalut nie. Dah macam..macam apekah??pun aku xtahu..hahahha..


Nway, hari ini hari isnin. Hari yang bersamaan dengan symptom – symptom malas, mengantuk, otak gagal berfungsi dengan jayanya, kadar kecergasan badan yang terhad..heheee..sebenarnyer itu sume saiko je kot. Kalo sume orang cmni..lingkup Negara..hahaha..lunch mkn nasi berlauk ikan kuah asam yang x berapa nk lazat tapi berjaya dihabiskan dengan berjaya. Eheh. Aku ni kalo bab makan tolak kayu and batu je kot. Tu la pasal nyer. Sudahnye, 2 wiks diet..turun nyer berat bdan 0.6 kg jek. Iaitu 600 gram!!apekah??ke sbb timbang pas mkn..agak2 kalo b4 makan adalah 1 kg kot..hahahah..apela..payah benor nk turun berat badan..aku nk turun 5 kg jek..tolong la..tolong le turun..huhuhuuh..ke perlu dihiris jek daging atau lebih tepat lemak2 nieh??hehhee..kalau la boleh..dah lame aku hiris..heheheh..

Erm..kemerepekan terserlah..skang perlu concentrate amend drawing smule..adoiyaii..ucapkan selamat kepada diri sendiri..eheh.

0 comments: