kisah weekend


Hari sabtu teman emcik g tournament futsal..JKR nyer..jumpe syamir..dak semesta..die wakil cawangan die..die men sampi injured kaki..sbr je la..mujur emcik xde ape2..ecceh..hehehe..dan yang paling x disangka..leh plak terjumpe kawn lame..kawan yang keal mase skolah rendah..mase lawan bola jarring utk wakil daerah..dan juge merupakan rakan sekelas sebelah meja mase aku sekolah kat Saujana selama 1 miggu tue!hehhehe..x sangka masing2 maseh ingt..hehehe..kire catch up smule cite yang dah lebih sepuluh tahun!!heheheh…
Emcik juge menang tempat ketiga futsal tu..so,berbaloi le trun KL..




Hari ahad juge menyeronokkan kami berlepak2kan pula. Pagi ahad dimulakan dengan sarapan pagi di McD. Big breakfast for two. Share jek sbb aku dah jarang mkn berat pagi. Stakat cuit2 jek yg emcik punye. Tapi dalam cuit2 tu..jadi cam bahi 2 lak mknn tu..miahahahha..mujur air leh refill.hehehhe..sambil makan sambil layan fb. Hehehe..suke i…





Pastu menerjah midvel dengan jayanye..kul 10.30am dah kt mid vel..giler best jalan xde org..x brapmai le..truz g beli tiket clash of the titan. Yang best nyer..kali nie kami nk tgk 3D..hehehhe..layan gak le..tp rasenyer maybe sebab cite nie xde la aksi2 yang mendebarkan sangat pun..so,jadi cam bese2 jek..ade le bezenya tgk cm bese n 3D..mungkin kalo aku tgk cite len..bru best..rugi x tgk cite avatar 3D..mesti mase die duk bergayut2 atas pokok..terase sket kot. Ke..eheh..xpe..nie bru percubaan pertama..heheheh..






Pertemuan yang x disangka dengan ti indah. Hehehhe..tibe jenjalan tgk2 ti rupenye sebelah aku. Baru nk sound mintak lalu tepi sket..hahahha..ti indah baru balik dari bergotong royong rupenye..hehehe..kekdah hari ahad diteruskan dgn emcik beli perfume, aku beli lip balm for only rm 3…hehehe..sbb aku ade point rm15.90 kt body shop. So aku rembat lip balm, tmbah rm 3 je lagi pun..hehehe..layan..pastu habot g maju junction..potong rambut..pastu lepak2..mlm emcik mahu pulang sudah..uhuuhuh..see u next week emcik kalo sy jadi g kenduri kawen kawan sy tu..uhuhuhu..



Sekian cerita hari ahad.

0 comments: