Kongsi Ilmu


Perkongsian pasal buku yang aku bace..dah lame dah buku nie aku bace..mase tahun 2008..lame giler dah.khatam sekali..belek sket..berkali2..hehhee..aku syorkan buku nie bukan ape..sbb aku rase isi kandungan buku ni adalah bagus..sepanjang aku bace buku nie..respon aku sendiri :

“oooo..patut la die camtu ritu…”

“erm…x salah pun aku rase camtu…”

“loh..dorang nie pk camtu lak ke??.....’

Itu antara monolog aku sendiri le..banyak pendedahan yang aku rase macam merapatkan kite dengan jantina berlawanan. Info2 yang die bagi pun rase dekat dengan kite..ye la kan..pasal kisah seharian..berkaitan dengan kite..rase2 yang memang kita rase dalam sebarang perhubungan pun..
Mase dolu aku g kursus kawen pun ade ustaz tu suggestkan bace buku nie! Katenye untuk paham sikap dan tindakan dari jantina berlawanan kite. Tentang istilah kate dari planet laen tu tolak tepi le..itu perumpamaan nye aje..terase bangga sket mase ustaz tu soh angkat tangan sape yang pernah bace buku tu bila mane aku sorg jek penah bace..ke..hohohoho~~

So, mari bace buku nie..utk tmbh ilmu berkaitan..lansung tidak sia-sia. Berbaloi-baloi..=)




0 comments: